Sumi Agro – nowa wizja marki i logo, które ją odzwierciedla

Sumi Agro – nowa wizja marki i logo, które ją odzwierciedla

Zmieniamy naszą identyfikację wizualną, czego pierwszym efektem jest całkowicie odmieniony logotyp. Celem tych działań jest ujednolicenie i podkreślenie naszej globalnej obecności na rynku. Nowy znak firmowy to jednak nie tylko zmiana wizualna, ale także przejaw istotnej modyfikacji misji i wizji naszej marki, a co za tym idzie również początku nowego podejścia do ochrony upraw.

– Trendy rynkowe i odpowiedzialne podejście do kwestii środowiskowych we współczesnym rolnictwie wymagają zdecydowanych ruchów biznesowych. Rozwój ochrony biologicznej, optymalizacja ochrony konwencjonalnej czy poprawa kondycji roślin dzięki produktom pochodzenia naturalnego to dziedziny, w których chcemy być wzorem do naśladowania. Odpowiedzią na te wyzwania są zarówno produkty i technologie już obecne w naszym portfolio, jak i te, nad których premierami jeszcze pracujemy – mówi Urszula Filipecka, Dyrektor Marketingu Sumi Agro Poland.

Chcemy tym samym promować nowy sposób myślenia o ochronie upraw, w którym dba się o zasoby naturalne, a także troszczy o konsumenta i środowisko. Zmiana logotypu marki jest wizualizacją tych zamysłów. Jest to też krok do ujednolicenia identyfikacji wizualnej spółek rolniczych należących do Sumitomo Corporation i podkreślenie globalnej obecności koncernu na rynku.

Symbolika nowego logo Sumi Agro

Koło stanowiące główny element nowego logotypu symbolizuje naszą globalną obecność na rynku, a także określa pole działania marki: planetę i jej mieszkańców. Zieleń i kształt liścia wpisanego w logo podkreślają związek naszej firmy z rolnictwem i ilustrują możliwości rozwoju rolnictwa dzięki użyciu najnowocześniejszych technologii. Są również wyrazem naszego zaangażowania w ochronę środowiska oraz dostarczanie innowacyjnych produktów i zrównoważonych usług. Kolor pomarańczowy zaś nawiązuje do wschodzącego słońca, które oznacza dla nas podstawę ludzkiej egzystencji – energię – oraz wiąże się z pochodzeniem marki.

Nowe trendy, nowe rozwiązania

W najbliższej przyszłości nowa wizja marki znajdzie odzwierciedlenie w rozwiązaniach, jakie oferujemy na polskim rynku. 

– Liczba dostępnych na rynku konwencjonalnych substancji czynnych z roku na rok spada. Wiemy, że jest to proces nieodwracalny, który będzie tylko postępował. Jednocześnie od producentów rolnych wymaga się podnoszenia jakości oraz zwiększania plonów, tak by z jednego hektara produkować jeszcze więcej. Niezbędne staje się zatem włączenie do technologii produkcji rozwiązań biologicznych, zarówno do ochrony upraw, nawożenia, jak i biostymulacji – wyjaśnia Urszula Filipecka.

W najbliższym czasie poszerzymy nasze portfolio o kolejne rozwiązania wypracowane wspólnie z firmą Futureco Biosciences oraz innymi partnerami, z którymi opracowujemy innowacyjne produkty biologiczne. Przykładami mogą być preparat KAIZEN (redukujący negatywne skutki suszy), fungicyd MEVALON (zapobiegający chorobom przechowalniczym m.in. jabłoni) oraz nowe nawozy dolistne z firmy Lebosol. Naszą odpowiedzią na systematycznie malejącą liczbę środków do ochrony konwencjonalnej są nowe japońskie substancje czynne, m.in. do ochrony upraw sadowniczych przed parchem czy zwalczania chorób grzybowych rzepaku w okresie kwitnienia. Produkty oparte na tych molekułach wprowadzimy na rynek w niedalekiej przyszłości – wylicza Dyrektor Marketingu Sumi Agro Poland. 

Sumi Agro to jednak nie tylko nowości. Raz za razem udowadniamy doskonałą jakość naszych flagowych produktów.

– Mówiąc o nowej wizji Sumi Agro, nie sposób nie wspomnieć o znanym od lat produkcie – liderze rynku insektycydowego w Polsce. MOSPILAN – bo o nim mowa – to preparat, który idealnie wpisuje się w wizję firmy dzięki wysokiemu poziomowi bezpieczeństwa dla operatora, upraw i środowiska. Co bardzo ważne, dzięki intensywnym działaniom rejestracyjnym firmy przyszłość produktu jest pewna do 2032 r. – podkreśla Urszula Filipecka.

Globalna zmiana identyfikacja wizualnej 

Jesteśmy częścią koncernu Sumitomo Corporation, jednej z dziesięciu największych firm w Japonii, obecnej aż w 66 krajach. 

– Jesteśmy dumni z przynależności do jednego z największych i najstarszych koncernów na świecie – mówi Tomasz Malczewski, Prezes Zarządu Sumi Agro Poland. – To daje nam pewność i siłę, których potrzebujemy, aby wytyczać nowe drogi do rozwiązywania codziennych problemów. Wierzymy, że siła globalnej marki pozwoli nam w przyszłości wprowadzić na rynek jeszcze więcej innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań, które przyczynią się do optymalizacji pracy naszych klientów – rolników – i maksymalizacji plonów. 

Nowa identyfikacja wizualna będzie wspólna dla wszystkich spółek rolniczych należących do koncernu Sumitomo Corporation. Zmianie przyświeca myśl: „Jeden świat. Jeden zespół. Jedna firma”.

Szanujemy Państwa prywatność

Sumi Agro Poland sp. z o.o. przetwarza dane osobowe gromadzone w Internecie, w tym zbierane dzięki plikom cookie i podobnym technologiom. Dane te gromadzimy aby ulepszać nasz serwis (na podstawie analiz i statystyk dotyczących korzystania przez Państwa z serwisu) oraz dostarczać Państwu nasze reklamy dopasowane do Państwa zainteresowań (m.in. na podstawie tego, co przeglądają Państwo w naszym serwisie) i mierzyć skuteczność reklam.

Informacje zebrane przez niektóre cookies, m.in. o korzystaniu przez Państwa z naszego serwisu i o tym, co Państwa w nim zainteresowało, trafiają do naszych partnerów, którzy dostarczają usługi reklamowe, analizy i statystyki.

Klikając „Akceptuję i przechodzę do serwisu” wyrażają Państwo zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Sumi Agro Poland sp. z o.o. danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, szczegółowo opisanych Ustawieniach zaawansowanych oraz w Polityce prywatności.

Zgoda jest dobrowolna i w każdej chwili mogą ją Państwo wycofać ze skutkiem na przyszłość, zmieniając ustawienia zgód.

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych oraz przysługujących w związku z tym uprawnień znajdują się w Polityce prywatności.

Ustawienia zaawansowane
Akceptuję i przechodzę do serwisu

Czym są cookies

Cookies to pliki tekstowe zapisywane w pamięci przeglądarki przez serwisy internetowe. Są one powszechnie używane do obsługi różnych funkcji w serwisach internetowych. Pozwalają np. zapamiętać ustawienia i pozyskiwać różne informacje na temat przeglądarki, urządzenia (np. komputera) i użytkownika (np. śledzenie interakcji z serwisem). Cookies zwykle zawierają unikatowy numer (identyfikator), który pozwala je odróżnić.

Cookies nie służą nam do zbierania informacji, które bezpośrednio identyfikują konkretną osobę (takich jak imię i nazwisko).

Niektóre cookies są konieczne do funkcjonowania naszego serwisu. Inne (np. cookies reklamowe) są opcjonalne, a ich użycie wymaga Państwa zgody.

Jak długo działają cookies

Każdy plik cookies ma swój okres aktywności, po upływie którego wygasa, chyba że wcześniej go Państwo usuną. Okres aktywności zależy od funkcji danego pliku cookie. Niektóre cookies są aktywne tylko przez czas Państwa wizyty w serwisie, a inne dłużej (np. kilka godzin, dni, miesięcy). Informacje z plików cookie przechowujemy przez 24 miesiące.

Wstecz

Ustawienia zaawansowane

Poniżej znajdą Państwo informację o różnych celach, dla których używamy cookies, a także mogą Państwo udzielić i cofnąć zgody. W każdym czasie można zmienić te ustawienia, w tym wycofać zgodę (nie będzie to jednak mieć wpływu na legalność działań podjętych w czasie, gdy zgoda obowiązywała). Mogą też Państwo skorzystać z ustawień przeglądarki (np. blokować lub usuwać cookies) zgodnie z opcjami udostępnionymi przez producenta przeglądarki.

Cookies niezbędne

Te cookies są konieczne do prawidłowego działania naszego serwisu. Obsługują one podstawowe funkcje i służą do zapewnienia bezpieczeństwa. Użycie tych cookies nie wymaga Państwa zgody i są one domyślnie zapisywane na Państwa urządzeniu. Są one aktywne przez czas wizyty w serwisie lub nieco dłużej. Te pliki można zablokować za pomocą ustawień przeglądarki, ale w takim przypadku serwis może nie działać prawidłowo.

Cookies analityczne

Chcemy analizować, w jaki sposób korzystają Państwo z naszego serwisu. Dzięki temu możemy tworzyć raporty i statystyki, które pomagają nam ulepszać nasz serwis. W tym celu korzystamy z narzędzia Google Analytics, a niektóre informacje zebrane przez cookies trafiają do firmy Google. Pliki cookie zbierają informacje w sposób, który nie pozwala na bezpośrednią identyfikację osób. Okres aktywności tych cookies wynosi do 2 lat. Google Analytics to narzędzie dostarczane przez firmę Google LLC z USA. Google przetwarza informacje dla nas na podstawie Państwa zgody. W celach analitycznych możemy stosować także narzędzie HotJar, dostarczane przez Hotjar Limited, Dragonara Business Centre, 5th Floor, Dragonara Road, Paceville St Julian's STJ 3141, Malta. Również Hotjar przetwarza informacje dla nas na podstawie Państwa zgody.

Cookies analityczne nie zbierają informacji, które pozwalają na bezpośrednią identyfikację użytkownika. Zbierane informacje dotyczą m in. urządzenia użytkownika, przeglądarki i tego, w jaki sposób użytkownik korzysta z naszego serwisu (np. z jakiej strony odwiedza serwis, które strony przegląda i jak długo, czy już wcześniej był w naszym serwisie).

Cookies reklamowe

Chcemy dostarczać Państwu nasze reklamy dopasowane do Państwa zainteresowań oraz mierzyć skuteczność naszych reklam. W tym celu używamy różnych cookies. Niektóre z nich śledzą Państwa aktywność w naszym serwisie (np. artykuły, które Państwo przeglądają), gromadzą różne informacje i przekazują je do naszych partnerów reklamowych. Dzięki temu na innych stronach internetowych mogą Państwo zobaczyć nasze reklamy dopasowane do Państwa zainteresowań. Nasi partnerzy reklamowi stosują swoje cookies i wykorzystują je zgodnie z własnymi politykami prywatności (np. żeby dopasować reklamę i wyświetlić ją na obsługiwanych przez tych partnerów stronach). Okres aktywności tych cookies wynosi do 2 lat. Cookies reklamowe nie zbierają informacji, które służą do bezpośredniej identyfikacji użytkownika.

Wstecz
Zapisz
Włącz wszystko i przejdź do serwisu